.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلاهبردار ميلياردي در گرگان دستگير شد

رئيس پليس آگاهي استان "گلستان" از دستگيري كلاهبرداري كه با اسناد جعلي اقدام به فروش املاك در "گرگان" مي كرد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ "داوود سلطاني" رئيس پليس آگاهي استان "گلستان" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: زني با مراجعه به مأموران آگاهي استان اظهار داشت يك قطعه زمين به مبلغ يك ميليارد و 480 هزار ريال از شخصي به نام "محمدرضا" خريداري كرده و مبلغ 220 ميليون ريال آن را نقداً پرداخت كرده است كه هنگام انتقال سند مالك زمين متواري شده و هيچگونه اطلاعي از وي ندارد.

رئيس پليس آگاهي گلستان ادامه داد: بلافاصله اكيپي از مأموران به بررسي موضوع پرداخته و در بازرسي از اسناد به جعلي بودن آن پي بردند و پس از يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي مشخص شد متهم از استان متواري شده است.

سرهنگ سلطاني افزود: مأموران با راهنمايي هاي مالباخته و چهره نگاري تلاش جهت شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند و در سير مراحل تحقيق فرد مورد نظر توسط دو مالباخته ديگر به نام هاي "ادريس" و "اشكان" كه مبلغ 600 ميليون ريال از آنها كلاهبرداري شده بود شناسايي شد.

اين مقام انتظامي استان تصريح كرد: با بررسي هاي به عمل آمده و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي مأموران موفق شدند متهم را شناسايي و در بازرسي از نامبرده يك جلد شناسنامه جعلي با مشخصات فردي به نام "محمد رضا" كشف و ضبط كنند.

سرهنگ سلطاني در پايان گفت: در ادامه تحقيقات به عمل آمده مشخص شد هويت اصلي وي "شعبان" بوده و تحقيقات مأموران در اين همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.